Sesaa1
Saglikla hic alakasi olmayan bir durum bu.
Daha dünyaya gozunu acali ne kadar olduda bu kadar bagimli yaptiniz. Hic anlayabilecegim birsey degil.
9 ay hic susmadan aglayan bir kolik bebegim vardi. 27 aylik. Ve nadir izler. Yemek yerken asla onermiyor doktorlar. Degilki daha mama ,süt bebesi.
Sirkelenin kendinize gelin. Kapatin televizyonu.