Arkadaşlar başımın sağ bölümü enseden şakağa kadar felaket ağrıyor. Dün akşam başladı parol içtim geçmedi . Bugün yine parol içtim , bitki çayı içtim bana mısın demiyor 😥 sabit dururken azalıyor yürüyünce hareket edince şiddetleniyor. 25 gün önce spinal sezeryan oldum onun etkisi olabilir mi ki? Emzirirken de başka ağrı kesici içilmiyor sanırım . Devam ederse ne yapacağım?