ANT-19 Ben bebişimi uyuttum şimdi bulaşıkları toplayıp çay koyacağım sizler ne yapıyorsunuz hanımlar 🤭💓🤱🌿
Tazeanneg ANT-19 bebemi uyuttum nane limon içiyorum bende bi miktar üşüttüm sanırım benim bulaşıklar bana bakar öyle 🤭😊
AtaVeAnnesii deleted706 Yemek yedik oğlumla babası henüz. Gelmedi 8 de gelicek oynuyor şuanda birazdan bütün ev toplanicak pijamaları giydirile ek çay demlenecek 🖐️
sanis61 Asyaayaz1 çok severim 😂😂😂😂🐠bi ara her uyandığımda tekrar tekrar söylüyordum oğlum saolsun 😂😂😂
Annekizz ANT-19 Aman ne alcam ya herzamanki pazar kavgası neden bizi dışarı çıkarmadın arkadaşlarınla dükkana gittin davası
simiyyy Bebe uyudu babasıda şekerleme yapıyor bende balkonda ısıtıcıyı açtım sigara içiyom dışarıya bakıyom 😄