_Nehirim_ Kızlar bebeğim 6 ay 12 günlük ama ne yapacağımı şaşırıyorum 😬 siz nerden tarif bakıp yapıyorsunuz bildiğiniz uygulama veya takip ettiniz sayfa vs varmı 😬
simiyyy _Nehirim_ burdaki tariflerin yanı sıra instagramda burdaki arkadaşların tavsiyesiyle takip ettiğim anne bebek hesapları bana çok yardımcı oluyor. Bide artık hergün ne yapayım bu çocuğa diye düşünmekten çok sıkıldım artık haftalık menü planlaması yapacağım
TheBaby _Nehirim_ Kahvaltı. Yoğurt. Meyve püresi. Çorba derken şimdilik geçiyor. 7 ay 27 günlük. Büyüdükçe bakalım bende yeni menüler yapıcam
Tombikdonerartikcokpahali Merhaba annemiz bloğumuz da ki ek gıda süreç ve takiplerine bakmak ister misiniz? ❤😍 HappyKids Ek Gıdaya Hangi Besinle Başlanmalıdır? Tüm Yönleriyle 5 Süper Besin!' https://blog.mutlubebekleriz.com/beslenme/ek-gidaya-hangi-besinle-baslanmalidir-tum-yonleriyle-5-super-besin/