ptircik yok ya olur mu zaten duzelıyor gerı gerı yatacak bır kac aya,kendını gerı atar durmadan🙃 benım kız da aynıydı o fazla cıkıntı gıttı bu sefer de yan yatırmaya cabaladım duz olmasın dıye. Su an cok guzel kafa yapısı ne fazla cıkıntılı ne de duz. Sımdı tekrar baktım aynı sızın bebısınkı gıbıydı🤗 sıkıntı olmaz ıcınız rahat olsun🥰