Ulku_06 Elektrik zammı sonrası faturalar nasıl değişecek? 100 TL olan fatura➡️152 TL’ye, 150 TL olan fatura➡️240 TL’ye, 200 TL olan fatura➡️350 TL’ye, 250 TL olan fatura➡️465 TL’ye, 300 TL olan fatura➡️580 TL’ye çıkacak. *Yaklaşık olarak
3MelekAnnesi3 Ulku_06 biraz sacma Bi görünüyor bu bilgiyi nerden aldınız cunku 100 lira ödeyen 52 lira zam 300 ödeyene 280 lira zam görünüyor bu tabloya göre mantıksız geldi bana
Ulku_06 3MelekAnnesi3 Şöyle bişi daha yazmış. belli bir limit varmış, o limitin üstünü aşana 1 katı 1,5 katı daha fazla gelecekmiş sanırım. Fiyatlar ondan bu şekilde orantısız olabilir. Ama paylaşan gazeteci. Doğru gibi sanırım.
qwrt1245 3MelekAnnesi3 söyle saçma değil zammı kilowatt kullanım oranına göre belirliyorlar atıyorum mesela günlük 150 kilowatt kulananın fiyatı %52 zamlanacaksa 250 kilowatt kullananın %130 zamlanacak. Resmî gazetede de yayınlandı bakabilirsiniz
3MelekAnnesi3 alchn yok benim bahsettim bu tablo sacma evet zamdan haberim var yüksek ödeyene farklı alcak ödeyene farklı zam mı oluyor cözemedim
3MelekAnnesi3 Ulku_06 zam dogru ama tabla sacma geldi cnm alcak ödeyene az zam yüksek ödeyene %100 den fazla zam gibi görünüyor bu tabloya göre o yüzden mantıksız dedim
Deletedmom4444 Bu arada sadce elektrik faturasinda degil bu zamlar iğneden iplige her kalemde zam demek. Bana 350 400 gelir artik.
3MelekAnnesi3 Ulku_06 işte aradığım bilgi bu cnm fazla gelen 2 katı daha fazla ödesin nasılsa zengin muamelesi mi yapıyolar ülke hiç sasırtmıyo