Merhabalar anneler başlıktan da görüldüğü gibi bebeğim 2 aylık ve asla meme tutmadı biberon ile hem süt sağıp veriyorum hemde mama takviyesi yapıyorum..ancak bebeğim bir süredir deli gibi aç olmasına parmağını emmesine rağmen biberonu ağzına götürdüğüm an çığlık çığlığa ağlıyor gazli bir bebek ondan demişti doktor ama artık başka sebebi olabilir mi diye düşünmeye başladım çok zorluyor bu durum beni yaşayan bilgisi olan varmı