Merhaba, 15aylık bir erkek bebeğim var. Sarı saçları var ama seyrek çok. Kazıtmak istiyorum fakat saç rengi değişir diye korkuyorum. Benim bebekliğimde de benzer bir durum olmuş. Saçlarım altın sarısıymış (fotoğraflardan gördüğüm). Sıklaşsın diye 4 yaşındayken annem sıfıra vurdurmuş. Sonrasında çıkan saçlar kahverengi gelmiş. Aynı şey bebeğime de olur diye sıfıra vurmasam mı acaba? Muhtemelen ileride koyu olacak saç rengi ama bebekliğinde bozulmasın en azından dedim. Saçma belki ama sizler bebeğinizde denediniz mi sıfır olayını? Renginde değişiklik oldu mu?