Hilll Kızlar tazyik sorunumuz var. İnternette yazan ne varsa yapıyorum bi türlü çözemiyoruz. Yaşayıp çözebilen var mı?
buselidunya Hilll Bizde aynıydık. Ve kızım her emzirmede tıkanıp morarırdı, sonrasında biraz sağıp öyle emziriyordum aynı zamanda da hafifçe sırtına vuruyordum öyle yapınca da nefesi tazeleniyormuş bu çözüm iyi gelmişti 🤌🏻
cileklicheesecake Hilll tabiki emzirmeden önce sütümüzü sağın, düzenli olarakta sağım yapmayı ihmal etmeyin. Sağdığınız sütleride daha sonra kullanırsınız zaten tazyik süt fazlalığından olur göğsünüz terbiye olunca düzelir
Eessiinn Hilll Benim de tazyik problemim var ve neredeyse meme reddi noktasına geldik. Cumartesi günü emzirme danışmanı gelecek neler yapmam gerektiğini öğretecek. Yalnız şunu söyleyebilirimki kesinlikle makineyle sağım yapmayın, tazyiki arttırıyor.
asude456 EsraVeyselAlya benimkide tazyikli seviyor o yuzden biberonu memeye tercih ediyor 1 saat memede emse arkasindan azicik biberon ile içmese uyumaz benimde tazyikli değil malesef
Hilll Ya soğuk uygulamalar yatarak emzirmeler yok hiçbiri çare olmuyo çok kusturuyo kilo alımıda bu yüzden az çok üzlüyorum 46 günlüğüz daha
Ebruliates Hilll gecede aynı mı ? Bebeklerde genelde hızlı emiyorlar gece olmazdı benim uykulu yavaş emerdi . Çok acıkmasın birde sağım işe yarıyor
Giz3w Hilll yatarak ama futbol topu pozisyonunda emzirin emzirme danismani bana o sekilde gostermisti ciglik atiyordu memede artik oyle cozuyorduk
Hilll Ebruliates gece yaşamıyoruz bu sorunu genellikle akşam üzeri oluyo elimle sağım yapıyorum tazyiği alıyorum ama sonra yeniden geliyo sanırım kafasını memeye vuruyo anlıyorum ki tazyik gelmiş yine 😥
Hilll cileklicheesecake inşallah ya başlarda tek meme reddi yaşıyorduk tam çözdük derken şimdi tazyik sorunumuz çıktı ortaya 😥
Hilll Eessiinn evet otomatik pompaarla sağım yapmak arttırıyor biliyorum. Elle sağım yapıyorum ama o da bence kalıcı bi çözüm değil emerken fazla çektiğinde yeniden tazyikleniyo e memeyi ağzından çekip yeniden sağım da yapamıyorum daha çok krize giriyo 😥
Giz3w Hilll dogdugundan beri yatarak emziriyorum oda alisti ilk basta sutu biraz azaltana kadar birakip emiyor birakip emiyor sonra tamamen aliyordu su an zaten 7 aylik oldu 5 dkda bosaltiyor🤣