Hanımlar 22 aylık bir oğlum var. Gırgır, süpürge, vileda takıntısı var. Bazen hoşuma gidiyor ama bazen de takıyorum kafayı markete gitsek paspası fırçayı filan bulup orda oynuyor. Ya da bi komşuya eline peçete ıslak mendil alsa sehpaları duvarları filan silmeye çalışıyor. Hiç oyuncaklarla oynamak istemiyor o kadar çok oyuncak alıyorum ki ve hepsi hüsran.. O gidip gırgırı buluyo onla oynuyor. Bu tarz şeyler yaşayan varmı geçici bi durum mudur acaba ?