portakalkekk Bu paranın yatmış olması anlamına mı geliyor? Nasıl çekebiliriz parayı ben bebektek dolayı çıkıp pttye gidemem nasıl yapabiliriz acaba? Eşim yerime çekse olur mu?
birrtutamsevgi portakalkekk maalesef canım olmuyor ben babamı yolladım alsın diye hatta oradaki güvenlikle telefonda konuşturdu babam rızam var bebek küçük çıkamıyorum dedim yinede vermediler
Tuba11 portakalkekk Evet yatmış. Bende de öyle yazıyordu. 40 ımız çıktıktan sonra gidip prt den çekmiştim.
umayy34 portakalkekk bir sey sorabilir miyim ben dogumdan sonra hic bir yere basvurmadim dogum parasidir sut parasidir nasil basvuru yapiyoruz
portakalkekk umayy34 merhaba eşiniz aile ve sosyal hizmetlere giderek bebeğin ve kendi tc numarasıyla başvuru yapabilir süt parası eşinize yatıyor doğum parası sizin adınıza pttye yatıyor