Anneler selam
Bebeğim 6aylık.bi süredir inanılmaz kötü kokulu gaz çıkartıyor.gaz çıkartmada sorun yok ama çatır çatır kakalayan bebeğim 3günde 4günde bir yapmaya başladı.ek gıda desem daha anca tadım alamasındayım.demir ilacı denemelerim nafile aZcık azcık pekmez veriyorum organik.ev sıcacık.anne sütü tam gaz devam.ben anlamıyorum her seferinde bu sefer kaka kesin çok fena koktu diyorum yok.o küçücük pıt osurcuk nasıl böyle kokar anlamıyorum.basına gelen bilgisi olan var mı?