Noney lohusalık depresyonuna girdiğimi düşünüyorum hangisine gitmeliyim. Birde anadolu yakasında var mı tavsiye edeceğiniz biri
Gin Noney psikiyatriste gitmeniz daha iyi olur. Psikiyatrist psikologa da yönlendiriyor terapi gerekiyorsa.
NinovaLemi Psikiyatriste gitmeniz gerek. Konuşma terapisi ile azalacak ya da geçecek bi durum ise Psikiyatristiniz bir psikoloğa yönlendirir. Depresyon ciddi bi durum o yüzden öncelik Psikiyatrist olmalı
NinovaLemi Noney bir çok arkadaşım erenköy ruh ve sinir hastanesine gidiyor doktorlarından memnunlar. Kız kardeşim de özel bir hastanede gidiyor ama sadece 10 dakika konuşmaları oluyor. İlaçlarını almak için gidiyor. Onda da anksiyete var.
Redpepper Psikiyatriste gidin, ben gidiyorum hem terapi hem ilaç kullanıyorum. Avrupa yakasında doktorum anadoluda bilmiyorum maalesef