Arkadaşlar selam gram altın alış satış fiyatı arasında nette fark olmuyor gibi virgülden sonrası kadar çok cüzi bir miktar düşüyor ben o yüzden çeyrekte de gram alıyordum bozdurmak zorunda kaldım 20 lira falan kesti kuyumcu bu durumda bankadan hesap mı açmak mantıklı olan ne diyorsunuz bu konuda