Bebeğim 5 gün sonra 9 aylık olacak perşembe gününden itibaren hastayız acile gittim aile hekimine gittim ama hala bi eksilme yok aksine öksürüğü daha fazla arttı burnunu açıyorum 10 dakika içinde tekrar kapanıyor balgamlı öksürük için bir öneriniz var mı acaba