Bu arada emziremeyen anne için mama seçimi daha zor çünkü siz veremediğiniz için hem vicdanınız sızlıyor hem de en içeriği iyi mamayı bulmaya çalışıyorsunuz iki laktozsuz mamadan içinde Omega asitleri DHA ve ARA içeren beyin gelişimine yardımcı olan Smayı iyi içmiyor bebelac raporlu mama yıllarınn maması ama içinde omega yok öyle olunca da az içsin ama gıdalı içsin mantığındayım