Azize_ikra Arkadaşlar 5 aylık ikizlerim var dogumdan sonra 2. Ay adet görmeye başladım bu ay 8 gün geçikti ve kafayı yemek üzereyim normal mi sizce gecen ay da 3,4 gün gecikmişti
Gulefsan Azize_ikra korunuyorsaniz geri çekilme dışında bir yöntemle hamile olma ihtimaliniz düşük henüz tam düzene girmemiştir.
3_bebeli_ana Azize_ikra bu ay benimde gecikme oldu 2 aydır adet oluyorum emziriyorum kizim 4 aylik bende şüphe edip test alıp yapacaktım ama adet oldum..doğum wonrwsi düzensiz olması normal eğer kendinizden eminseniz birsey olmaz