Yurtdisindayim, doktor onerisiyle 6.ayda orurtmaya basladim, yurtdisinda ve pek cok yabanci kaynakta ideal zamanin 6. ay oldugu yaziyordu. Hos bebegim cok oturmak istiyodu ama
doktor onayi almadan ben hic oturtmadim. Bulundugum ulkede doktor (Norvec), emeklemeyi ogrenmeden oturtmayin diyolar erken oturtma emekleme sirasinda kullanilan kaslarim guclenmesine engel oluyormus. Ama ben o kadsr marjinal olamadim😅