Azraninannesi Slm anneler kizim hasta diye post acmistim oksuruyo hiriltisi var diye hastaneye goturduk kuveze aldilar bronsitten dolayi bebegi bu yuzden kuvezde kalan oldumu olduysa kac gun kaldi bebisiniz geldiginde sagliklimiydi iyi olmusmuydu?
Kumsalim Azraninannesi Merhaba şu an aynı durumdayım 21,günlük girdi 27 günlük bugün hala çıkmadı. Sizinki kaç gün kaldı acaba
Ennur Çok geçmiş olsun canım inşallah kısa zamanda iyileşir bebeğin belirtileri nelerdi canım Benim bebeğimde ara ara öksürüyo korkuyorum ve 2 gündür halsiz sanki birde burnunda hırıltı var sizin belirtileriniz nelerdi tekrae rabbim şifa versin inşallah
Azraninannesi Ennur sagol canim Allah razi olsun burunda hirilti burun akintisi okusuruk ve hapsirma canim
Bet Çok geçmiş olsun. Kendinizi yıpratmayın şakın, sapasağlam olup direnç kazanarak çıkacak inşallah. Benim kızım da 24 günlükken bronsiolit yüzünden 1 hafta kuvözde kalmıştı. Ben çok hırpaladım kendimi. Neyseki benim de hastanede kalma imkanım vardı da emzirebildim ve temel ihtiyaçlarını kendim giderebildim. İnsallah sizin icin de böyle bir durum söz konusu olur. En azından 1 hafta kalmasını istiyor doktorlar cunku antibiyotik tedavisi uygulanıyor. O da 1 haftadan önce sonuç vermiyormuş.
Azraninannesi Bet sagol canim Allah razi olsun peki bebisin eve geldikten sonra iyi oldumu tekrar hastalanmalari oldumu
Bet Azraninannesi maaşallah çok iyiydi, direnci daha da arttı bile diyebilirim. Ben döndükten sonra burnunu hep açık tutmaya dikkat ettim, bir de terleyince üşütmemeye. Her şey yolunda gidecek Allah'ın izniyle hiç merak etmeyin.
Kumsalim Azraninannesi teşekkürler cevap için . Benimki solunum cihazına bağlandı 😔 çok zor bir süreç . Geçecek Insallah