Badekusum1 canım bende kullandım nbl probıyotık bırseye yaramadı 2 aylıkken başladım kullanmaya sadece çok gzuel gaz gıderdı ama kaka konusunda yapmadı benım kı 11 günde bır kaka yapıyordu sonra süt alerjısı suphelendıler kakasında çıkmadı ama doktor yınede bır dıyet yapalım dedı 1 hafta sonra diyetten çocuğum 2 günde bır kaka yapmaya başladı artık ıstersen sende bır süt alerjısı dıyetıne başla canım belkı düzene gıder doktoruna bır danış