Merhaba bebeğim 2 aylık mama +emziriyorum ama mama ağırlıklı tabi yalnız bebeğim hep ishal şeklinde kakasını yapıyor ve yaparkende çok zorlanıyor çok huzursuz sanırım karnı ağrıyor uykusunu bile uyuyamıyor sürekli uykusu bölünüyor ne yapsam bilemedim mama olarak sma kullanıyorum mamayı değiştirmeyi düşünüyorum inşallah faydası olur bakalım sizinde önerebileceğiniz bişey varmı