Merhabalar
bebegimin gözünde çapak oluyor ne iyi gelir acaba
doktorumuz topsin göz damlası vermıstı gunde 3 defa damlatıyorduk belirli saat aralıklarla oda bugun son . Ama çok çapaklqnma var daha 15 günlüğüz. Baska ne iyi gelir acaba? Anne sütü iyi gelir diyen var damlat gözüne iyi gelcek diye sizce ? Bunu aranızda yaşayan yapan var mı acaba?