Mom73727 canım bazen bel fıtığı ile karışabilir benim tanım siyatik değil maalesef her iki kalçama basınca ezik gibi bir ağrı ayaklarımın üstüne basamıyorum çok fazla oturunca yanma batma tarzı kuyruk sokumumda ağrılar oluyor bacak ve ayaklarda iğnelenme karıncalanma oluyor