Busemertt çok güzel ben çok memnunum. 2 tane termos aldım ben hep çantamdalar. Birine yoğurt birine yemek koyuyorum. Kurtarıcım onlar benim asla düşünmüyorum gittiğim yerde yiyecek var mıdır yok mudur diye. Ben baby plus aldım ama
maddi duruma göre daha iyileri alınabilir. Şimdi her bebek hediyesine termos götürüyorum 😊bir de e bebeğin önlükleri var. Beyaz incecik havlu etrafları renkli 6 lı satılıyor. Kesin öneririm hiç leke tutmuyor temizlenmesi çok kolay. Beyaz beyaz takıyorsunuz yine kolaylık 😊 dahası çok önemli değil. Kaşık aldım ben ama hep evdeki tatlı kaşıklarını kullandım evdeki kaseleri kullandım. Tabak çanak çok gerekli değil bence