Çocuğum 6 aylık bebelac gold mama kullanıyoruz 200 TL olmus 900 gr ya 110 120 ye aldığım mamam beş anda nasıl bu fiyat oluyor ya aklım almıyor durumumuz cok kötüye düşünce mecbur kalıp bebelac aldık ama ishal yaptı Nasıl böyle vicdansızca zam yapabiliyorlar ya o kadar sinirleniyorum ki 350 gr 120 TL olmus şaka gibi ya 50 TL lik mamaydı .