Oglusm Kızlar bu hastanenin aciline giden varmı iyimidir sizce normalde salı günü randevumuz vardı bu hastaneye ama bekleyemicem galiba cok tıkanık cocuk ne yapsam burnu açılmıyor hırıltısı var
Yagmuurr Oglusm Benimde oğlum aynı şekildeydi götürdüm ben direkt orda temizlemişlerdi burnunu sonra muayene etmişti ilgileniyorlar yani
UraSsmom Oglusm Normal polikliniğinde bile ilgilenmemişlerdi. Suratına bakmadan direkt tahlil istemişlerdi alıp çıktım. Acilde ilgilenirlermi bilemedim
Yagmuurr Oglusm Kendi aspiratörleriyle hemşire temizlemişti yani geçici bi çözüm tabi ki ama en azından bi süre rahatlatır baya tıkanmıştı benim oğlum ilaçlarla falan 1 ayda anca toparladı