Heves ettim saçımı yapayım dedim. Dökülen saç kafamdakinden daha fazlaydı. Moralim bozuldu ördüm. Yemin ediyorum serçe parmağım kadar kaldı saç. Hamilelikte hiç dökülmedi. Şimdi bebem 7 aylık. Ama çok fazla artık. Her elimi attığımda saç geliyor. Örülüyken bile saç topluyorum. Şampuanıma besleyici yağlar kattım. Duştan öncede yağ sürüyorum. Ama yok durmuyo. Ne yiyim ne içiyim artık 😢