Emirinannesiiiiiii Oğlum 5 ay 11 günlük doymadigini hissediyorum ek gıdaya başlamak istiyorum Ne vermeliyim ve miktar olarak ne kadar vermeliyim bilgisi olanlar anlatabilirmi
OncedenGurme Emirinannesiiiiiii ek gıdaya başlasanız bile ilk 1-1.5 ay tadım olduğu için doyurucu olmuyor malesef. Sadece emziriyorsanız mama verebilirsiniz. Ek olarak tadım yaparsınız mesela
Emirinannesiiiiiii OncedenGurme Sadece emziriyorum tadımda yaptırıyordum arada bugüne kadar hiç mama içmedi mama verince istemiyo ağzını çekiyor surekli
ElmarNarmin Doymadığını düşünüyorsanız mama miktarını ve ya emzirme sıklığını artırın. Doktora sorun. Belki de siz evham yapıyorsunuzdur. Tattıracağınız 1çay kaşığı ek gıda beklentinizi karşılamayacak.
Emirinannesiiiiiii ElmarNarmin Mama içmiyor emzirme sıklığını arttırdım ama yine bı huzursuz bilemedim