Merhaba güzel anneler 💐
dalan roxy toz sabun kullanıyordum son 1yıkamalık deterjanın kaldı. Daha 1 aylık olduğu için oğlum leke çıkarma derdim yok ama koku yönünden bana biraz ağır geldi. Hoş bi kokusu var. Ekstra durulama yaptırsam da kokusu kalıyor giysilerde.
bu arada bi defa hediye olarak elime duru granül toz sabun geçmişti yumuşatıcı etkiliymiş. Güzeldi. Tavsiye eder misiniz ?
acaba sizler hangi deterjanları kullanıyorsunuz tavsiye edeceğiniz var mı 🥰