minikturta Arkadaşlar bebeğinizin fotoğraflarını çıkartırdınız mi? Cikarttirdiysaniz nerden? Çok zam gelmiş ya bi siteden kardeşim 30 liraya 104 adet geliyordu şimdi 98 tl olmuş 😭
Sarikuzumalp minikturta Ben büyük değil de küçük ebat çıkartırmıştım öyle aşırı küçük değil 500 tanesini 30 tl ye çıkarmıştım kedi7. com dan. albüm yaptım onunla da aşırı güzel oldu ☺️
sonsuz17 minikturta ay hiç sorma resimli magnette Eylül ayında 104 resmi albümle 39 a çıkarttım 1 ay sonra 98 di şok oldum bu kadar da olmaz 2 senelik çıkardım 208 resim bide Magnet 9 tane 8 tlye iyiki de çıkarmışım uçmuş fiyatlar
buselidunya minikturta Öyle mi, sosyopix de var ama ben iki ay önce Resimlimagnet sayfasından çıkartmıştım şu an fiyatları bilemiyorum 🥺
Sarikuzumalp minikturta sanırım 5×7 idi. Kalitesi harika albüme koyunca da küçük görünmüyor göz dolduruyor.
snyck minikturta kağıtlar çok zamlandı birden fiyatlar arttı ucuz değil ama çıkarttığım yer fotografpark