Mehmetereninannesi geçen birisi öneri istemişti orayada yazdım ben iphone aşığıyım fakat fiyatlar artmıştı 1 ay önce iphone 11 ozmn 11 milyardi şuan ne kadar bilmiyorum .ve samsung sevmeyen ben samsung a52 duruşu çok hoşuma gitti mor olanı özellikle tam kadin telefonu duruyor ele yakışıyor kamerasida güzel aynı şekilde tavsiye ederim a72 alcaktim oda güzel aralarında fazla fark olmadığı için a52 aldım