Mine1111 aynısını ben de yaşadım. Bebek küçük bir de devamlı emmek istiyor. Doymuyor bu diyip durdular. En son sinirlendim bebem duymasa bu kadar çiş, kaka yapar mı? Böyle kilo alır mı? Diye patladım. 40 çıkana kadar haftada 1 2 sefer doktora götürdüm hep. İlk hafta doğum kilosunun altına inmişti çünkü. Devamlı panik halindeydim. En son doktorumuz ayda 1 sefer gelmemin yeterli olduğunu söyledi. İçi rahat olsun gelişimi çok iyi, güzel besleniyor dedi o zaman içim rahat etti. Bir de özel doktor yani her gittiğimde para veriyorum ona rağmen gelmene gerek yok dedi. Çevredeki insanlar çok boş ve gereksiz konusuyor