Mercan Kızım 2 hafta sonra 1 yaşına girecek ve daha dişi yok.doktor d vitaminini artırdı günde 1 defa 8 damla idi,2 defa 8 damla şeklinde verin dedi.bana biraz fazla gibi geldi ama bu şekilde kullanan var mı aranızda?
Seraptoprak Mercan merhaba bizde de hala diş yok biz 10 ay 17 günlüğüz 🙄 daha geçen baktırdım d vitamini normaldi... ben ocean damla kullanıyorum ayni şekilde ona devam dedi doktor 🤷🏼♀️
Ashlee Mercan d vitamini hic kullanmayip 6. Ayda dis cikaran bebekler var. Bu genetik bence ne kadar vitaminde olsa fazlasi zarar. Heleki saglik bakanliginin verdigi kulliyen zarar
Balannesi Mercan Vitaminle alakası olduğunu düşünmüyorum değeri normal ise. 15.ayında çıktı tanıdığımın sıkıntılı bir durum değil😊
Mercan Seraptoprak bizimde aynı şekilde vitaminleri normal çıktı hatta çok iyi dedi ama dozu artırdı.
Ashlee Mercan ilginc.Siz ayni miktarda kullanmaya devam edin bence ama ocean yada wellcare kullanin icerigi daha temiz