Linamommmm bizimkinde 2. Ayda başlamıştı. Atopik dermatit cildi. Çok hassas narin kuru özel ilgi ve bakım gerektiren bir cilt. Bende sizin aldığınız mustela serisine başlayacağım yakında. Ama ilacın işe yaramaması tuaf. Bize bi krem vermişti ikinci gün farkı görebiliyorduk çok işe yaşamıştı. Ben kortizonlu losyon vermişti. Aklınızda bulunsun kortizonlu ilaçlar bebekler için zararlı ve 5 günden fazla kullanılmamalı. Tabi siz netten daha detaylı araştırma yaparsanız daha iyi olur. İlaç yine işe yaramazsa bi çocuk doktoruna götürün bence.