Mirakbrs Mama ile besleniyoruz ama şuan diş çıkarma ve ek gıdaya geçtiğimiz için tam içmiyor ve kalıyor maması yaptığım zaman ne kadar zaman için tüketilmeli
Makaron_88 Mirakbrs 1 saat canım hangi mama ise googledan sitesine gir orada beslenme uzmanları ile görüş daha net bilgi alırsın
Nesli_1 Mirakbrs en fazla 1 saat 1 saati geçtikten sonra o mamayı vermemelisin ki bence yarım saati geçmemeli ben öyle yapıyorum
gulecbebek16 Peki açtığınız paketi kaç haftada çöpe atme durumuna geliyorsunuz, 3 hafta diyor ve yarısı duruyor sizler nasıl bir yol izliyorsunuz
gulecbebek16 Mirakbrs biz gece verıyoruzda sadece , oda 45 lik cok minik benim kızım, o sebeple paket bıtmıyor, bakteri yapar dıye endişeliyim
Mirakbrs gulecbebek16 gulecbebek16 4 hafta boyunca açılmış nemlenmemiş ise kullanıyor diye biliyorum tabi bazı mamaların süreleri daha az da olabiliyor