Sedaekrem uyutmaya düzen oturtmaya çalıştıkça çıldırmaya başladı benimki. Bu ay bebeklerin dayanacağı maksimum 2 saat. Uyku vakti geldiğinde ağlamaya başlıyor. 3 ay6 gün benimki. Yani ama etini koparıyorum sanki. Tamam sakin diyorum dolaştırıyorum. Bu şekilde bazen 1 saat oyalaya oyalaya uyutmaya calısıyorum. Memede uyuyor sonra ayagımda sallıyorum bırakırsam hemen uyanıyor. Bazen 45 dk bazen 30 dk uyuyor. Aksama doğru 4 5 te gene uyuyor. O uykunun aslında kısa olması lazım bizimki uzun uyku yapmaya calısıyor bu sefer gece uykusuna geçiş zor oluyor. Neyse gece uykusuna bir şekilde geçtik diyelim saati hiç tutmaz bu arada. 2 bucuk saate bazen 1,5 saate uyanıyor. Ama aç olduğundan değil kakası olduğundan. Altını açmadan yapmıyor. Artık 3-4 dedimi iyice sıkıştığından mecbur altını açıyorum ondan sonra uyut uyutabilirsen. Dün sabah 6 ya kadar uyumadı ya çarşafta salladık en son. Sonrada 2 saat sonra gene uyandı 🥲 bu 4. Ay atağı erken mi geldi acaba diyorum eğer öyle değilse Allahım sana geliyorum 😬😬😬 düzenli kendi yerine koyunca uyuyan bebeklere özeniyorum valla böyle gidecek diye aklım çıkıyor