Merhaba guzel anneler bebegim 11 aylık ve benim kafa karışık çünkü hareketli bi kızım var uyurken bile çok hareketli doğal olarak gündüz uyuttugum zaman yanında olamıyorum hatta geçenlerde sağına soluna yastık koydum yatağın ayak ucuna gelmiş ordan yere dusmus😢😢😢şimdi gündüzleri yerde uyutuyorum geceleri de park beşikte yatıyorum ama yanımızda tabi. Peki ben odasını ayırdığım zaman da ya uyandığı zaman beşikten düşerse diye çok korkuyorum sizce zamanla alışır mi yoksa hep mi yerde yatirsam bilemiyorum🙄🤔