Emzirmeyi bırakıyoruz gece babası her uyandığında uyuttu ama çok ağlayınca emzirmek zorunda kaldım.
Kaynanamlar,annemler falan salça sür istediğnde demişti az önce istedi sürdüm istemedi oturdu oyun oynuyo. Oğlum istemeyince çok garip hissettim çok üzüldüm biliyorum rahatlıycam ama hazır değilmiyim acaba.
Bu arada salça sürmek falan ne kadar doğru bilmiyorum ama dün çok uğraştım vermemeye bi şekilde oğlum galip geldi hep şimdi de böyle istemeyince pis diyince içimde bişeyler koptu sanki.
Siz emzirmeyi bırakırken böyle hissettiniz mi normal mi ben mi abartıyorum gece gündüz memeden inmeyen 22 aylık oğlum var.