Nazoo_00 Merhaba anneler, bebeğimin gazlı olmaması için ben neler yapabilirim, nelere dikkat etmeliyim, mesela ben üşürsem bebegim gazlı olur mu
Saziyersin Nazoo_00 gaz yapan yiyecekler tüketmeyin hem kendi hemde bebegin ayaklarini sicak tutun soyle bir şey var ben ne kadar dikkat etoysem.de benim oğlum gazlı bir bebekte ve cok şükür 4. Ayında bitti
gs271019 Nazoo_00 yani halk arasında hep sen üşürsen sütünden bebeğe geçer diye sözler dolanır ama doğru mu bilmiyorum :) ben bebeğim ilk doğduğunda sadece corba pilav makarna yiyordum çok şükür 3 aylık olunca gaz bitti normale geri döndük
Elifyankii3 Nazoo_00 eğer bebeğin çok gazlıysa çiğ sezbe meyve tüketme kendin üşütme. Bulgur gaz yapar bakliyat yeme ebe Ayşe öner gaz masajı var youtube da olanı yap
Emsal04 Her yemekten sonra kimyon çayı yada biraz kimyonu yarım çay bardağı ılık suyla karıştırıp için gaz çıkarmasına çok fayda sağlıyor. her gün bir fincan rezene çayı için