Zelihaa78 Güzel anneler kızım eti popkek çok sever günde 2 yada 3 tane yer bu fazla kiloya sebep olur mu acaba obez felan
Flower123 Zelihaa78 paketli gıdalar her çocukta kilo yapmaz benim oğlum da yiyor kilo filan almıyor çikolata kek bisküvi tarzı şeyler genelde yiyor
Bilgin7 Zelihaa78 Kaç aylık kızınız ve obeziteden ziyade çok zararlı her gün yemesi. Bırakın bebeği bizler için bile zararlı.
Kagansmother Zelihaa78 ileride çok ciddi sorunlara yol açabilir yetiskin bir insan için bile 3 paket fazla 30 aylik bebegin hic yememesi gerekirken 3 paket çok çok çok fazla sıfıra indirin kendiniz kek yapın paketleyin vazgeciremiyorsaniz alternatif çözümler arayin
Kagansmother Flower123 paketli gıdalar sadece su an için değil ileri ki yaşlarda da ortaya çıkma ihtimali olan bir çok hastalığa zemin hazırlar ✋
BirAlparslanAnnesi Zelihaa78 çocuktan çocuğa değişir şuan için obez olma durumu ama şuan olmasa ileride yeme bozukluğuna yol açıyo bu tür şeyler..1 tanede değil ⅔ diyorsunuz..vermezseniz yemez vermeseydiniz alışmazdı hiçbir paketli gıdanın sağlıklı olduğunu düşünmüyorum
MelekSubasi Zelihaa78 2 3 çok fazla sadece onunla doyurmasın karnını hem vitamini yok hem faydası yok. İlla ki kek isterse ara sıra 1 tane yesin, kendiniz yapsanız daha güzel olur.
Deletedmom5493 Zelihaa78 obezitelikten ziyade günde 1 taneye düşürürseniz daha iyi olur hem paketli gıda hem de şeker oranı çok yüksek artık günümüzde şeker hastalığı bebeklerde de çıkabiliyor dikkat edin
eymenzeynep Obezlikten ziyade içeriğinde ki dünyanın katkı maddesine aklınız takılsın. Günde 3 popkek nedir ? Bu ürünler direk karaciğer yağlanması yapıyor ve ilerlerse karaciğer kaybına kadar gidiyor.
Badeask Zelihaa78 paketli gıdaların kilonun dışında çok daha kötü sonuçları vardır.. içerisinde ki koruyucu maddelerin hiperaktivite , zeka geriliği yeme bozukluğu, sağlık sorunlarına zemin hazırladığı biliniyor…