Asyaca bizde böyle birsey olmadı suan kolundaki aşı sinek ısırığı gibi küçük kizarik oda normal zaten bacaklarında da hiç böyle Bi iz yok, aşı sizde yan etki yapmış olabilir takipli doktorunuz veya sağlık ocağında ki hemşirenin numarası varsa mesaj atın derim