Atamom16 Guzelkizim0 omo bebek kullanıyorum oldukça memnunum leke çıkarması çok iyi bir çok marka denedim üni baby dalin baby me duru granül hiç birinden memnun kalmadım
Ayssss1 Guzelkizim0 yumuşatıcı kullanmıyorum doğduğundan beri duru granül matik kullanıyorum kaka falan bulaştığında çıkartmadıgını söylüyor bazıları ama ben hep 40 derece de yıkıyorum çıkartıyor çok memnunum
eceunverkanra Guzelkizim0 Green clean baby kullaniyorum, organik icerigi temiz ama o da her sey gibi cok pahalilandi :/ elimdeki stoklar bittikten sonra granul bebek deterjani kullanmayi dusunuyorum.
Elifarslan Edakerem14 ya duru granül makinemi mahvetti acayip kalinti bırakıyor deterjan gözünü sürekli yıkıyorum sürekli lastik kapak leş gibi bıktım silmekten roxy e geçtim şuan daha iyi gibi
Ayssss1 Elifarslan merhaba bende duru kullanıyorum ama kıyafetlerin içine atıyorum deterjanı öyle deneyebilirsiniz
rosesbabys Elifarslan duru granül pişmanlıktır. Tertemiz makinem pislik içinde kaldı sabundan sonra 😡😡😡
Edakerem14 Elifarslan bende hiç öyle bir problem yaşamadım Allah Allah makina ile alakalı olabilir belki bilemedim
Grlnl eceunverkanra bende kullandığım deterjanı artık bulamadım. Sizin kullandığınız markayı aldım büyük boy 150 tl gibi bi şeye . Leke çıkartma kapasitesi nasıl 😊
Minimini12 Guzelkizim0 greenclean en güzeli hem içeriği temiz hemde çok hoş kokuyor. Duru granül matiğide lekeleri çıkrmak için kullnıyorum bide minorisin leke çıkarıcısını
Elifarslan Edakerem14 arcelik makinem 9 kg dokunmstik düğmeli tam modeli bilmiyorum sizin makinenizi markası ne merak ettim
eceunverkanra Grlnl Leke cikartma kapasitesi eh iste diyebilirim cok basarili diil maalesef🥺 Ama icerigi temiz olanlarin ortak sorunu bu diye biliyorum