Kızım 5 aylık maşallah o kadar tatlı ki kucaktan kucağa gezer herkese güler gelişimi vs güzel devamlı okurum bi ortama girmeden önce okurum dualarım nazar değerse diye korkarım. Biraz küçük doğdu vaktinde doğmasına rağmen ama çok çabuk toplardı iki haftadır yediremiyorum iştahsız ayrıca iki üç gündür de sol gözü sulanıyor az azdı bugün arttı halbuki hergün uyanınca pamukla temiz suyla silerim nazar mı değdiriyorlar yoksa başka bir şey mi anlamadım iştahsızlığı için götürdük doktora bir şeyi yok açılır iştahı dedi ama hala açılmadı çok üzülüyorum bu ay hiç kilosunu alamadı