Hanımlar merhaba .. 7 aylık bir oğlum var ve 2 aylık da hamileyim şimdi bebiş doğduğunda oğlumun da arabaya ihtiyacı olacak o yüzden bebek arabamızı sattım şimdi yeni bir arayış içerisindeyim. Başlıkta yazdığım model hoşuma gitti ama kullanan varmı bebiş doğana kadar tekli kullanırım sonra yeni bir ünite daha alıp ikisini bir kullanırım diye düşündüm. Yada var mı başka önerebileceğiniz ?