10 ay önce sezaryen doğum yaptım. 2 ay önce bir gün süreyle kahverengi lekelenme oldu, herhalde regl olucam dedim ama olmadım. Doktora gittim muayene etti bi sıkıntı yok dedi ama regl olmam için ilaç verdi, ben de normalse neden ilaç içeyim dedim ama tatmin edici bir cevap vermeden regl olmak istiyorsanız içebilirsiniz dedi. Ben de normal dediği için içmedim ilacı. Bu ay da 4 gün süreli kahverengi akıntı geldi ve kesildi tekrar. Ne yapsam bilemedim. Bu şekilde regl olan var mı? İlacı içsem mi acaba?