Alya3361 valla ikisinden de yapıyorum sadece kızıma yoğurt yapacaksam pastörize alıyorum marketten ama peynir bittiyse kızımın veya yoğurt suyu bitiyosa vs 5 litre çiğ süt alıyorum parçalara bölerek 1 litresini süt 1 litrezinden tekrar yoğurt yapıp onu peynire dönüştürüyorum kalan 3 litreyi kendimize yoğurt yapıp suyunu kızım için ayırıorum veya sütlaç yapıorum öyle yani