Merhaba arkadaşlar daha önce çarşafla sallanarak uyuyordu onu bıraktırıp hamak beşik almıştım onda uyuyordu şimdi onuda bıraktı kucagımda uyuyor ama bu beni aşırı yoruyor. 7 ay 20 günlük. 1 ay erken doğdu Nasıl bi yol izlemeliyim yani kendi kendine uyumayı nasıl öğretebilirim