ozgekzy Kızlar oğlum 14.5 aylık sadece anne diyor önceleri baba mama meme de derdi şimdi hiç birini demiyor sadece anne diyor sizlerde durum nasıl 🤷♀️
Aselduru88 ozgekzy aynısını benim kızımda da yaşadım anne baba mama meme derken bianda hepsi gitti ama şuan 16 aylık hepsini yine diyor
Emirin_Annesi10 ozgekzy dönemsel sanırım bi ara sürekli anne diyordu şimdi hep baba. Acıkınca meme mem. Bide gak diyor oda kargaya kuşa😆 aman canları saolsun elbet konuşacaklar rabbimin izniyle
ozgekzy Emirin_Annesi10 elbette eninde sonunda konuşacaklar da merak ettim acaba geç mi konuşacak diye ☺️
Keskeuyusamm Canım sanırım bunları bebekler hafızaya kaydedip yenilerine yer açıyorlar. Bundna dolayı da bazı şeyleri söylemeyi bırakıyorlar :)
ozgekzy kubra2608 oh maşallah 🤩 kız çocukları zaten çoğunlukla daha erken konuşuyorlar beyindeki konuşma merkezi daha gelişmiş erkeklere göre ☺️
BalarisiYusra ozgekzy benim kızım da öyle kafasına göre bazen diyo bazen demiyo anne en çok kullandığı kelime zaten geçen günde mamiş mamiş deyip durdu 😂😂🤭
kubra2608 ozgekzy aaa öyle mi 😀değişiyor aslında biraz yeğenim var 17 aylık ondan pek böyle şeyler duymadım daha 😅biz çok konuşuyoruz sürekli kitap okuruz çok sever kitapları birazda ondan bence
ozgekzy kubra2608 kitap okumanın da etkisi var tabi her çocuk bir olmuyor ama kız çocuklarının erken konuşmaya eğilimi var yani bu gerçek ☺️