Reyna bu konuda haklısın bende 7 yaşına girsin okula başlasın öyle yapıcam diyenleri anlamıyorum yine ilgi bölünüyor o çocugun okuluydu dersleriydi önemli degil mi ne yaparsan yap hangi yaş aralıgında olsada yetişemezsin ki bu çocuklar ömür boyu bize emanet ben henuz yapmadım oğlum 1 yaşında ama tabi bu süreçler taze oldugu için ister istemez yapma fikri geliyor yine nasipse olur ama şuan için beklemedeyim 2 tane belki 3 tane dahada zordur eminim bu karar nasıl verilecek bilmiyorum yada tek çocuk kaalacak zaten tüm çocuk ihriycını tek cocuk karsılıyor 10 cocuga bedeldir 2nci cocuk neye göre yapılıyor onu çözmedm hala