Merhabalar güzel anneler. Oğlum 21 aylık 22 ye girmek üzere ve ben anne sütünü kesmek istiyorum. Gündüz hiç aramaz ama gece yaka iğnesi gibi göğsümde. Ağzından düşsün istemiyor, saatlerce emdiğini biliyorum. İki göğsüm de yara oldu emzirmekten geçmiyor. Neredeyse iki yıldır bir gün bile deliksiz uyumadım. Artık çok yorucu olmaya başladı. Sorum şu kiii ona travma yaratmadan nasıl bir yol izlemeliyim ? Aylardır konuşuyorum sen abi oldun artık sütü bardaktan içebilirsin hem dişlerin de var istediğin tüm yemekleri yiyebilirsin diye umarım biraz olsun işe yarar. Şu an rutin oluşturuyorum ve uyuyurken ninni dinletiyorum emzirmeyi bitirdiğimde uykuyu çağrıştırır belki diye. Var mı başka etkili travmasız bir yönteminiz?